شرایط گارانتی دستگاه SP580
شرکت مبین ارتباط یکتا
- تطابق محصول با صورتحساب، سلامت محصول، سلامت بستهبندی و برچسب گارانتی تا لحظه تحویل به مشتری بر
عهده فروشنده بوده و در زمان تحویل، کلیه موارد مذکور با رویت و امضای مصرف کننده گواهی میگردد.
مصرفکننده مجاز است در صورت عدم تطابق، درخواست خود را مبنی بر عودت وجه یا تعویض محصول اعلام نماید و
فروشنده موظف به پذیرش درخواست مذکور است. پس از تایید سلامت محصول توسط مصرف کننده، فروشنده مسئولیتی
در قبال کسری، شکستگی، قری و امثال آن ندارد .
- کلیه خدمات پس از فروش تعمیراتی و هزینههای تبعی از جمله اجرت تعمیر، تأمین و تعویض قطعات، در دوره
ضمانت رایگان بوده و این خدمات در طول دوره تعهد با اخذ هزینه انجام خواهد شد. مسئولیت وهزینه حمل و
نقل، جابجایی کالای مشتری به محل ارائه خدمت برعهده مشتری می باشد. (خدمات دوران تعهد، مجموعه تعهداتی
از قبیل تعمیرات، تامین لوازم یدکی و پشتیبانی کالاست برای یک دوره زمانی مشخص که بیش از دوره ضمانت است
و از سوی عرضه کننده با اخذ هزینههای مترتب ارائه میشود.)
- در دوره ضمانت مسئولیت هر نوع نقص یا عیب ذاتی که در کالاهای مشمول فروخته شده وجود داشته باشد یا در
نتیجه استفاده معمول از کالاهای مشمول بروز نماید برعهده تولید کننده بوده و تولید کننده میبایست نسبت
به رفع عیب و ایرادات که مانع استفاده مطلوب از کالاهای مشمول شده اقدام نماید.
- اگر طی مدت ۲ هفته در دوره ضمانت و ۲ ماه در دوره تعهد، عرضه کننده قادر به رفع عیب محصول نباشد، ملزم
به ارائه کالای جایگزین می باشد. در غیر این صورت با درخواست مصرفکننده نسبت به تعویض محصول با محصولی
نو مشابه و یا عودت وجه (مطابق قیمت روز کالای نو مشابه با کسر استهلاک سالانه 20 درصد بعد از اتمام
دوره ضمانت) اقدام نماید.
- مدت زمان ضمانت این کالا، 24 ماه از تاریخ خرید و یا 18 ماه از زمان فعالسازی (هرکدام که زودتر فرا
برسد.) میباشد. تاریخ خرید در صورت ارائه فاکتور خرید معتبر، تاریخ فاکتور و در غیر اینصورت تاریخ
تولید دستگاه در نظر گرفته میشود.
- در صورت عدم رعایت مندرجات دفترچه راهنمای استفاده از محصول، کالا از تعهد گارانتی خارج می گردد.
- مدت زمان پشتیبانی خدمات اعم از تامین کلیه قطعات یدکی و ارایه خدمات در دوران تعهد حداقل 5 سال
میباشد. - در صورتی که بعد از ۲ مرحله تعمیر یک قطعه واحد، همان ایراد مجددا بروز نماید، شرکت نسبت به
تعمیر رایگان دستگاه اقدام می نماید. - کلیه هزینه ها اعم از حمل و نقل و تعمیرات در دوران تعهد بر عهده
مشتری می باشد. - در صورت بروز ایرادات غیرقابل رفع و یا عدم امکان تامین قطعات اصلی که عملکرد دستگاه
را متوقف می نمایند، شرکت نسبت به ارائه تسهیلات (تخفیف) جهت خرید محصولات جدید شرکت، به مشتری اقدام می
نماید.
مواردی که شامل گارانتی و خدمات رایگان نمی شود :
- سرویسها و تعمیرات ناشی از تاثیرات مخرب محیطی، عوامل بیرونی، نوسان برق، نفوذ مایعات، آسیب و
ضربه خوردگی، شکستگی، قری، سوانح، آتش سوزی.
- استهلاک تدریجی محصول از قبیل سایش و رنگ رفتگی.
- ایراد ناشی از عدم استفاده صحیح دستگاه.
- تجهیزات اضافی (متعلقات) دستگاه که در دفترچه راهنمای مشتری مشخص شده باشد.
- رفع ایراد دستگاه ناشی از نصب، تعمیر یا دستکاری توسط مشتری و یا افراد غیرمجاز.
- خدمات به دستگاههای فاقد برچسب گارانتی و یا سریال (یا مخدوش شده).
- ایرادات ناشی از حمل و نقل نامناسب دستگاه به مرکز خدمات.